Close
NECHAJTE SPRÁVU VAŠICH IT ZARIADENÍ NA NÁS. ZÍSKATE ODBORNÚ STAROSTLIVOSŤ A ČAS NA VÁŠ BIZNIS

NECHAJTE SPRÁVU VAŠICH IT ZARIADENÍ NA NÁS. ZÍSKATE ODBORNÚ STAROSTLIVOSŤ A ČAS NA VÁŠ BIZNIS

Správa telekomunikačných zariadení a informačných technológií (ďalej  TZIT) je služba, ktorá v našom portfóliu uzatvára víziu komplexnej starostlivosti o klienta. Vďaka tejto službe sa klient môže sústrediť na hlavnú oblasť svojho podnikania, pričom starostlivosť o zariadenia a služby prenecháva odborníkom v danej oblasti.

Príbehov so šťastným koncom máme v našej praxi naozaj veľa. Je našim cieľom poskytnúť klientovi pomocnú ruku v každej situácii a využiť každú príležitosť odovzdať mu naše vedomosti a skúsenosti. Tak začal aj príbeh nášho klienta, ktorý sa na našu zákaznícku linku obrátil so sťažnosťou na pomalý internet. Keďže z našej strany sme evidovali službu odovzdanú v poriadku, vyslali sme nášho technika správy TZIT, aby osobne skontroloval lokálnu kabeláž klienta. Pri servise zistil, že na klientských staniciach je vírus, ktorý spôsobuje všetky evidované problémy. Klientovi sme priamo pri servisnom zásahu ponúkli službu správy telekomunikačných zariadení a informačných technológií, nakoľko mal nasadenú staršiu serverovú a sieťovú infraštruktúru. Po konzultácii a predložených návrhoch sa však klient rozhodol, že nápravu vykoná vo vlastnej réžii a našu ponuku neprijal. Pri ďalšom servisom zásahu, počas ktorého náš technik klientovi opravil jeho interný účtovný systém, už našu ponuku prijal a uzavrel s nami zmluvu správy TZIT.

Takýchto príbehov som počula viac, preto som sa kolegu, Ivana Havadeja, ktorý je tímlídrom oddelenia, ktoré sa prioritne stará o klientov so službou TZIT spýtala, čo je podľa neho najväčšou výhodou tejto služby. Jeho odpoveď ma neprekvapila: „Najčastejšie som sa stretol pri preberaní správy s tým, že klient vyžadoval promptnejšie reakcie od svojho správcu IT štruktúry. Ten však tieto požiadavky z časového hľadiska nevedel splniť. S tým priamo súvisí flexibilita tímu, ktorú klient pri tejto službe získa. Sme internetový provider, ktorý má certifikovaných odborníkov v celej oblasti IT pod jednou strechou. Všetci spolupracujeme a riešime zadané požiadavky aj v širších súvislostiach a všetkých sieťových vrstvách.“

Zdroj: archív VNET

AKÉ SLUŽBY PONÚKAME V SPRÁVE TZIT?

  • správa serverov u klienta, alebo priamo v našom dátovom centre,
  • správa virtuálnej ústredne, teda hlasové pobočkové ústredne VoIP,
  • správa LAN siete,
  • správa WAN siete,
  • servis a údržba hardvéru,
  • dodávka hardvéru,
  • inštalácia softvéru,
  • konfigurácia hardvéru a softvéru,
  • Microsoft 365 (distribúcia, nasadenie a správa služieb),
  • profylaktika, teda odstraňovanie príčin vzniku porúch,
  • komplexný audit,
  • návrhy a nasadenie kamerových systémov.

AKÉ VÝHODY GARANTUJEME NAŠIM KLIENTOM?

  • najväčšou devízou je stabilná a kvalitná personálna základňa našich kvalifikovaných špecialistov, ktorí sú vám k dispozícii od prvých konzultácií, cez nastavenie služby až po aktívnu podporu počas celého trvania služby,
  • súčasťou služby nie je len čas našich odborníkov, ale aj ich flexibilita, skúsenosti a know-how, ktoré získavajú na každodennej báze pri riešení obdobných požiadaviek,
  • súčasné informačné systémy sú natoľko zložité a rozsiahle, že je takmer nemožné, aby rozvoj aj údržbu dokázal zastrešiť jeden správca siete,
  • inováciami žijeme, čo vám dokážeme aj pri správe vašich zariadení. Tak ako my, aj vaše zariadenia budú držať krok s najnovšími technológiami
  • zaručujeme dostupnosť našej Zákazníckej linky aj našich technických zásahov nonstop, tj. 24/7/365,
  • množstvo požiadaviek vieme vybaviť aj prostredníctvom vzdialenej správy, ak to však situácia nedovoľuje, zabezpečíme výjazd technika a jeho fyzickú prítomnosť priamo u vás,
  • kvalita služby je podčiarknutá vysokým SLA (service level agreement)
Zdroj: archív VNET

MONITORING SERVERA

Zaradenie servera do monitoringu by malo byť prvou aktivitou, ktorú po jeho spustení vykonáte. Prečo je to také dôležité? Monitoring je kľúčovým aspektom pre správne fungovanie servera, a teda pre úspešnosť vášho podnikania bez finančných strát. Vďaka nemu máte neustály prehľad o dostupnosti servera a máte k dispozícii všetky výkonnostné ukazovatele a základné dáta o službách. „Keď sa server blíži k svojim maximálnym hardvérovým možnostiam, monitoring poskytne túto informáciu dopredu. Postupný nárast čerpania prostriedkov ako vyťaženie RAM, CPU, HDD, diskového poľa, je v monitoringu vidieť skôr ako sa tieto prostriedky minú a začnú sa prejavovať na funkcionalite servera. Vďaka tomu vie správca siete správne optimalizovať jeho výkon, predchádzať výpadkom spôsobených systémovými zlyhaniami alebo podniknúť kroky k náprave vo veľmi krátkom čase,“ približuje výhody monitoringu Ivan Havadej. Monitoring servera je teda podobne ako jeho zálohovanie ziskom do budúcnosti vášho biznisu. „Od prebratia správy klienta sa snažíme docieliť, aby čo možno najviac vecí fungovalo automaticky a všetko sme monitorovali. Len tak môžeme o prípadnom probléme vedieť skôr ako klient a vyriešiť ho v čo najkratšom čase,“ dodáva Ivan Havadej.

Zdroj: Zabbix, open-source platforma, ktorú používame na monitoring serverov

VŠESTRANNÁ SLUŽBA PODĽA VAŠICH PREDSTÁV

Máte vlastný server a potrebujete jeho komplexnú správu zastrešiť externou firmou? Pri starostlivosti dbáme na aktualizáciu systémov, monitoring servera, bezpečnostný audit, ale aj profylaktické práce. Z praxe však vieme, že mnohé časti svojej IT infraštruktúry si klienti dokážu spravovať aj vo vlastnej réžii. Výsledný obsah zmluvy preto odzrkadľuje presne to, čo od nás klient reálne potrebuje. „V prvom rade ide o dialóg s klientom. Počas prvého stretnutia spravíme základnú obhliadku sieťovej a systémovej infraštruktúry. Potrebujeme mať predstavu, s čím klient pracuje a na aké úkony využíva infraštruktúru. Následne zisťujeme, čo klient od správy očakáva, aké sú jeho potreby, predstavy a na čo konkrétne nás potrebuje,“ približuje Havadej prvé kroky potrebné na nastavenie služby.

Rôznorodosť úloh, ktoré zastrešujú naši špecialisti a flexibilitu služby správa TZIT potvrdzujú aj posledné Havadejove slová: „Stretávame sa aj s novými požiadavkami klienta, ktoré potrebujú nasadiť do svojho riešenia. Medzi časté úkony patrí manažovanie Active directory, Microsoft 365 služieb, manažovanie práv na file serveroch, opravy po nových windows updatoch. V neposlednom rade riešime aj návrhy a následné nasadenie kamerových systémov, ktoré sa stávajú súčasťou už takmer každej siete. Požiadavky sú rozmanité v závislosti od toho, čo klient aktuálne potrebuje. Pre nás je to výzva a radi sa zúčastňujeme pri budovaní a zlepšovaní klientovej infraštruktúry,“ uzatvára Ivan Havadej.

Ak si myslíte, že by sme vám dokázali pomôcť so správou sieťovej a serverovej infraštruktúry a počítačových systémov, neváhajte sa obrátiť na našich špecialistov. Napíšte nám a dohodnite si s nimi nezáväzné stretnutie.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Close