Mnohé firmy majú spôsoby komunikácie so zákazníkmi skutočne neprehľadné. Na firemnom webe nájdete 5 rôznych čísiel na rôzne oddelenia: ekonomické, obchodné, technické, fax, helpdesk, po 16.00 hodine k dispozícii GSM číslo… Keď má firma viac pobočiek, tak sa informácie o číslach znásobujú.
Jedným zo spôsobov, ako efektívne riadiť komunikáciu so zákazníkmi sú inteligentné virtuálne čísla „0800 Zelená linka“ a „0850 Modrá linka“.
- Jedno unikátne kontaktné číslo
Mať ho znamená využívať sofistikované doplnkové služby inteligentných čísiel:
- efektívne riadiť hovory pomocou funkcionality automatickej spojovateľky (keď voláte obchodné oddelenie, stlačte 1…),
- pri obsadení alebo nedostupnosti smerovať hovor na iné číslo/hlásku/odkazovú schránku,
- hovor podržať, zaparkovať či prevziať.
Inteligentné virtuálne číslo je služba, ktorá Vám zabezpečí skutočne unikátne kontaktné číslo pre kontakt s vašimi zákazníkmi.
- Môžete sídliť aj na Marse
Keď si zodpoviete otázku: „Ako komunikovať so zákazníkmi najbližších 5 rokov?“ čo za možnosti vám napadnú?
Viete predvídať, či sa budete sťahovať, zásadne meniť firemné telco riešenia, alebo budete nútení zmeniť telefónne čísla?
Keď si v správnom čase aktivujete inteligentné virtuálne čísla 0800/0850, máte akékoľvek zmeny voVašej firmy z pohľadu komunikácie so zákazníkmi vyriešené.
- Marketing a nadčasové číslo
Kde všade uvádzate firemné kontaktné čísla? Máte o tom prehľad?
Nielen marketingové oddelenie sa poteší, keď budete ako firma komunikovať cez jedno unikátne číslo venované styku so zákazníkom.
- Tromfnúť konkurenciu
Keď sa vám niečo v domácnosti pokazí a chcete si zavolať opravára – vyberiete si toho, ktorý má uvedené číslo na bezplatné volania na poruchovú linku 24 hodín nonstop alebo takého, ktorému sa na mobil neviete dovolať?
Keď máte 0800 Zelenú linku, kde vaši súčasní aj potenciálni zákazníci volajú zadarmo, jasne sa odlíšite od konkurencie.
- Proklientská orientácia skutočne v praxi
Keď sa rozhodujete niečo kúpiť, máte veľa možností. To, čo pri rozhodovaní zaváži, je ponuka kvalitného predajného servisu. Poukazujú na to aj prieskumy, v ktorých sú zákazníci citliví na to, aké zákaznícke vzťahy s nimi dodávateľ pestuje. Dnes je jednoduché zmeniť banku, mobilného operátora alebo dodávateľa energie. Získať nového zákazníka je však 7-krát drahšie, než si udržať existujúceho. Jedným z kľúčových elementov, ako budovať kvalitnú starostlivosť o zákazníka je spôsob a forma komunikácie s ním.
Výber inteligentných čísiel, ich doplnkové služby a funkcionality zaručene poskytnú vašim službám zvýšenú kvalitu a patričnú úroveň.
Radi vám výhody inteligentných čísiel predstavíme podrobnejšie – kontaktujte naše obchodné oddelenie.
P.S.: Spoločnosť VNET,a.s. od 1. mája 2016 rozširuje svoje portfólio produktov o poskytovanie služieb inteligentných čísiel 0800/0850. Ako ústretová, zákaznícky orientovaná spoločnosť komunikujeme so svojimi zákazníkmi cez zákaznícku linku 0800 24 24 24.
Úplne súhlasím!!!
Ďakujeme.
Krásny deň.
VNET tím.
Súhlasím s autorom článku, ktorý je, mimochodom, neskutočne dobre napísaný!
Ďakujeme, sme veľmi radi, že sa Vám naše články páčia a sú užitočné.
Pekný deň prajeme.
VNET tím.
Celkom ma teší že už aj E shopy investujú do 0800 alebo 0850. Čo ma ale prekvapuje, tak veľké spoločnosti ešte stále majú pevné linky na sekretariát, ktoré niekto neberie. Aj to môže byť dôvodom nedôvery a neústretovosti.